مقالات

بهترین رستوران های رشت

تصویر-بهترین-رستوران-های-رشت0383

بهترین رستوران های رشت

بهترین رستوران های رشت کدامند؟ آیا به دنبال بهترین رستوران های رشت هستید؟ رشت یکی از شهرهای زیبای شمال ایران است و مرکز استان گیلان می‌باشد. این شهر در محیطی دلنشین و بکر واقع شده است و دارای مناظر طبیعی فوق‌العاده‌ای است. رشت نیز با فرهنگ و آداب و رسوم خاص خودش شناخته می‌شود. از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر می‌توان به باغ ملی لاهیجان، جاده‌ی چالوس، باغ ملی رودخانه‌ی سیاهکل و … اشاره کرد.

همچنین این شهر به دلیل آب و هوای معتدل و معمولاً مرطوب، جاذبه بسیاری برای گردشگران داخلی و خارجی دارد.

اگر به دنبال معرفی بهترین رستوران های گیاهی تهران هستید به این صفحه بروید.

بهترین زمان برای بازدید از رشت چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به شهر رشت در استان گیلان، اغلب در فصل بهار (اردیبهشت تا خرداد) و پاییز (مهر تا آبان) میلادی می‌باشد. در این فصول، هوا معمولاً ملایم است و باران‌های معمول در فصل‌های بهار و پاییز، مناظر زیبا و سرسبزی را بوجود می‌آورند. همچنین مزارع و باغات اطراف شهر در این فصول زمینه‌ی گردشگری زیبایی و استفاده از محصولات کشاورزی محلی را فراهم می‌کنند.

در فصول تابستان، هوا معمولاً گرم و مرطوب است و ممکن است برای برخی افراد مناسب نباشد. در فصل زمستان، هوا سرد و بارانی است و برف نیز ممکن است در این منطقه ببارد.

بنابراین، بهترین زمان برای سفر به رشت و استان گیلان، به موارد گفته شده و توضیحات هوایی و آب و هوایی این منطقه توجه کنید تا تجربه‌ی بهتری را داشته باشید.

اگر شما هم اطلاعی در رابطه با غذاهای عجیب ایران ندارید به این صفحه بروید.

لیست بهترین رستوران های رشت

رشت برای غذاهای محلی و متنوع شناخته شده است و این شهر به عنوان قطب گردشگری و فرهنگی استان گیلان معروف است، به همین دلیل در این شهر رستوران های متنوع و فراوانی وجود دارد که می توانید از گذراندن وقت در آن ها لذت ببرید.

رستوران شکم‌ الملوک از بهترین رستوران های رشت

رستوران شکم‌ الملوک یکی از بهترین رستوران های رشت است. شما می توانید در این رستوران انواع غذاهای سنتی را سفارش دهید. البته اگر تمایل به درخواست غذاهای ایرانی و یا فرنگی دارید، در منوی این رستوران نیز موجود است.

از جمله پر طرفدار ترین غذاهای این رستوران جوجه رشتی و ماهی قزل آلا است، که توصیه می کنیم در زمان مراجعه به این رستوران حتما آن ها را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های سنتی شرق تهران

پرطرفدارترین غذاهای ایرانی

رستوران چلوشیش رشت از بهترین رستوران های رشت

رستوران چلو شیش از بهترین رستوران های رشت است و در بین مردم رشت بسیار شناخته شده و محبوب است. محیط این رستوران گرم و خودمانی است و افراد در زمان حضور در این رستوران حس خوبی خواهند داشت.

استقبال عالی کارکنان این رستوران از مشتریان یکی از بهترین ویژگی های آن است که باعث محبوبیت بالای این رستوران در بین مردم شده است.

رستوران دوران رشت از بهترین رستوران های رشت

رستوران دوران از معروف ترین رستوران های این شهر است که در مقابل ارائه غذاهای با کیفیت، قیمت مناسبی دارد. دیزی سنگی این رستوران در بین افراد بومی بسیار معروف است. محیط این رستوران آن چنان وسیع نیست اما به دلیل دیزی های خوشمزه و معروفی که دارد، مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است.

شما می توانید جهت اطلاع از لیست رستوران های تهران به این لینک بروید.

رستوران جهانگیر رشت از بهترین رستوران های رشت

این رستوران از رستوران های قدیمی شهر رشت است و بسیاری از افراد نسبت به این رستوران شناخت دارند.

دکوراسیون این رستوران معمولی است اما کیفیت غذاهای آن بسیار خوشمزه و عالی است.

اگر به دنبال چشیدن بهترین پلو کباب در رشت هستید این رستوران یک انتخاب عالی است.

رستوران حسن رشتی از بهترین رستوران های رشت

رستوران حس رشتی در بلوار امام خمینی رشت واقع شده است، در این محدوده رستوران های بسیاری وجود دارند که، رستوران حس رشتی یکی از بهترین آنان است. کباب ترش، ماهی سفید و میرزا قاسمی این رستوران بسیار معروف است.

رستوران دلیجان رشت از بهترین رستوران های رشت

رستوران دلیجان در رشت یکی دیگر از رستوران های قدیمی در این شهر است  و از سال ۱۳۵۶  فعالیت خود را در این زمینه انجام داده است. این رستوران در بلوار امام رضا در رشت قرار دارد.

فضای داخلی این رستوران معمولی و ساده است، اما کیفیت و تنوع غذای بی نظیری دارد. کته کباب و ترش شامی از خوشمزه‌ترین و محبوب‌ترین غذاهای منوی این رستوران هستند.

بهترین غذاهای محلی رشت کدامند؟

شهر رشت و استان گیلان در شمال ایران دارای یک فرهنگ غذایی غنی و متنوع است. برخی از بهترین غذاهای محلی رشت شامل موارد زیر می‌شود:

    ماهی‌های خوراکی اعم از قزل‌آلا و ماهی‌های دریای خزر.

    برنج محلی ، یک غذای محلی تهیه شده از برنج، عدس، پیاز و ماهی که یکی از غذاهای معروف شمال ایران است.

    کباب کره، یک نوع کباب محلی که از گوشت گوساله طبیعی تهیه می‌شود و با ادویه‌های محلی، طعم دلپذیری به آن داده می‌شود.

    میرزاقاسمی: یک پیش‌غذای محبوب ایرانی که از بادمجان، پیاز و گوشت گوساله تهیه می‌شود.

    دلمه: یک غذای سنتی که از گوشت گوساله، نخودچی، نعناع و ادویه‌های دیگر تهیه می‌شود.

همچنین، در رشت شما می‌توانید انواع ترشی‌ها و مرباهای محلی، حلواها و شیرینی‌های سنتی محلی را نیز تجربه کنید.

در نهایت باید گفت، این ها تنها تعدادی محدودی از رستوران های رشت بود که لیست کردیم اگر به دنبال شناخت بیشتر بهترین رستوران های ایران و یا رشت دارید وب سایت ما را دنبال کنید و در نظر سنجی های این سایت شرکت کنید تا سایر افراد را از نظرات خود مطلع سازید.

بهترین رستوران های رشت

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *