مقالات

بهترین کافه های تهران برای تولد

بهترین کافه های تهران برای تولد

بهترین کافه های تهران برای تولد کدامند؟ بدون شک تهران یکی از دوست داشتنی ترین و زنده ترین شهرهای خاورمیانه است.نزدیک به ۱۶ میلیون نفر در این شهر خارق العاده زندگی می کنند و از آنجایی که در ایران بار و میخانه وجود ندارد، کافه ها جایگاه ویژه ای در بین شهروندان تهرانی دارند. در مرکز شهر تهران، می‌توانید کافه‌هایی پیدا کنید که سنت‌های ایرانی را با سبک‌های مدرن ترکیب می‌کنند. اگر روزی رسید و خواستید به تهران سفر کنید، و یا در تهران به دنبال بهترین کافه های تهران برای تولد بودید در اینجا تعدادی از شناخته شده ترین کافه های پایتخت تهران که می توان آن ها را به عنوان بهترین کافه های تهران برای تولد به شما معرفی کنیم را لیست می کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های قزوین

بهترین رستوران های دربند

کافه چای بار از بهترین کافه های تهران برای تولد

کافه چای بار، کافه ای سرسبز و دلنشین در باغ کلاه فرنگی است که متعلق به انجمن خوشنویسان است و می توان آن را به عنوان بهترین کافه های تهران برای تولد معرفی کرد. قدمت این بنا به دوره قاجاریه می رسد. می توانید در این کافه از میز و صندلی های فضای باز استفاده کنید یا در صورت تمایل به داخل آن بروید. سایه های فضای بیرون از تابش مستقیم نور خورشید در فصل گرما جلوگیری می کند و استفاده از این فضا در فصل سرد با نصب وسایل گرمایشی امکان پذیر است.

محیط تمیز و دنج کافه، شما را از شهر و زندگی روتین دور می کند و به لطف جویبار کوچکی که از وسط حیاط می گذرد احساس خوبی خواهید داشت. در منوی کافه غذاها و نوشیدنی های مختلفی وجود دارد که شامل چای، قهوه، نوشیدنی های سنتی و عرقیات گیاهی می شود. یکی از ویژگی های بارز این کافه، صبحانه های آن است که شامل دستور پخت های ایرانی، انگلیسی، فرانسوی و آمریکایی است.

اسنک های کافه چای بار، شامل انواع ساندویچ ها مانند استیک پنیر، مرغ تنوری، بادمجان کبابی، فلافل رولی یا کباب است. غذاهای سنتی مانند هوموس، فلافل، بادمجان کبابی، نان (بیشتر سنگک) و بشقاب پنیر نیز در این کافه سرو می شود. قیمت های این کافه نسبتا بالاست.

آدرس کافه چای بار: تهران ۱۱۳۶۹، اندرزگو شمالی، خیابان سلیمی ۱۴۵

کافه گودو یاس از بهترین کافه های تهران برای تولد

کافه گودو یکی از جذاب ترین کافه های تهران و از بهترین کافه های تهران برای تولد است که در بدو ورود شاهد تزیینات هیجان انگیزی خواهید بود. وقتی به کافه خیره می‌شوید، حیاط نسبتا بزرگی را می‌بینید که در آن آب زلالی پر از بشقاب، فنجان، قاشق و چنگال چینی وجود دارد. در گوشه دیگر حیاط کافه، یک فولکس واگن بیتل با بدنه ای تقریبا زنگ زده قرار دارد که جذابیت آن را دو چندان کرده است. علاوه بر نمای بیرونی کافه که فضایی دلنشین و دنج دارد، دکوراسیونی قدیمی دارد که حس نوستالژی روزهای خوب کافه را در شما ایجاد می کند.

کافه گودو یاس نه تنها نهار و شام، بلکه صبحانه را نیز سرو می کند. اگر در تعطیلات از این مکان دیدن کنید، در این صورت با محیطی بسیار شلوغ مواجه می شوید که گاهی باید منتظر خالی شدن یک میز باشید. منوی کافه شامل نوشیدنی های سرد و گرم و غذاهای جذاب ایرانی مانند کباب تابه ای، خورش هویج، آش رشته، لوبیا پلو و … می باشد و انواع نوشیدنی ها، عرقیات گیاهی، بستنی (مانند بستنی و فالوده) وجود دارد. به گفته اکثر کسانی که از این کافه دیدن کرده اند، قیمت ها کمی بالاتر از حد معمول است. منوی غذا ثابت نیست و روزانه ارائه می شود.

اگر به دنبال بهترین رستوران های برتر ایران هستید همین حالا به این صفحه بروید.

کافه درسا یکی از بهترین کافه های تهران برای تولد

کافی شاپ درسا یک کافه تراس در طبقه بالای خانه درسا است. اگرچه فضای آن چندان بزرگ نیست، اما دکوراسیون و محیط دنج آن مشتریان را جذب می کند و می توان آن را به عنوان یکی از بهترین کافه های تهران برای تولد معرفی کرد.  از آنجایی که این کافه فضای باز دارد، دارای سقف متحرک برای هوای سرد و گرم است. منوی این کافه شامل انواع قهوه، شیک، نوشیدنی های سرد، چای و عرقیات گیاهی، ساندویچ سرد (کروسان بوقلمون، مرغ و کرفس)، سالاد (سالاد تابستانی، سالاد سزار) و شیرینی و دسراست.

آدرس کافه درسا: خیابان شریعتی، قبل از خیابان یخچال، طبقه سوم

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های شرق تهران

 بهترین رستوران های غرب تهران

کافه رستوران ریبار از بهترین کافه های تهران برای تولد

کافه روباز ریبار در موزه زمان قرار دارد و با طراحی زیبا و دلنشین خود فضایی مناسب برای استراحت و گپ زدن به حساب می آید. در حین نوشیدن قهوه می توانید از باغ و منظره موزه زمان لذت ببرید. منوی این کافه رستوران یکی از منوهای کامل است که گل سرسبد آن منوی صبحانه می باشد.

منوی صبحانه سرد و گرم شامل آب میوه طبیعی، املت، حلیم، عدس، مربا و … می باشد.این کافه به خاطر مرغ آلفردو پنه و سالاد سزار نیز معروف است که نباید از دست بدهید. پیش غذا (سالاد باغی و یونانی، رول پپرونی، سوپ)، غذای اصلی (استیک، مرغ گریل یونانی)، پیتزا، برگر، شیک، اسموتی، دسر (سالاد میوه، کیک های مختلف)، قهوه، نوشیدنی یخی، کوکتل و نوشابه در میان منوی کافه ریبار موجود است، به همین دلایل می توان آن را به عنوان بهترین کافه های تهران برای تولد معرفی کرد.

آدرس کافه ریبار: تهران، خیابان زعفرانیه

شما می توانید برای اطلاع از بهترین کافه های غرب تهران همین حالا به این صفحه بروید.

کافه گراند حیات از بهترین کافه های تهران برای تولد

کافه گراند حیات از بهترین کافه های تهران برای تولد است که در محدوده پاسداران قرار دارد. در این کافه می توانید هم از  فضای باز و دلنشین تالار بنا بر سلیقه و میل خود استفاده کنید.

این کافه قلیان نیز سرو می کند که می تواند از مزایای آن باشد، از دیگر مزایای این کافه، پرسنل خوش برخورد، سرو غذای با کیفیت و محیط زیبا می باشد.

انواع پاستا (پنه با سس آلفردو، پنه ناپولی)، ساندویچ (برگر، پانینی مرغ با سس پستو) و سالاد (سالاد سبز، سالاد سزار، کرن بری) در منوی کافه دخیل هستند. همچنین می توانید انواع نوشیدنی های سرد (شربت زعفران، شربت خیار زعفران)، نوشیدنی های گرم، قهوه، اسموتی ها و کوکتل ها (انبه گرمسیری، موهیتو)، شیک های ترد و… را میل کنید. قیمت کافه گرند حیات متوسط ​​تا بالا است.

کافه شمرون، باغ موزه هنر ایرانی

در محوطه باغ موزه هنر ایرانی الهیه، کافه شمرون، یکی از زیباترین و پرطرفدارترین کافه‌های تهران را می‌بینید. شمرون که به‌خاطر بوفه صبحانه‌اش مشهور است، مجموعه‌ای عالی از چای، قهوه، کیک و غذاهای غربی مانند لازانیا یا برگر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

رستوران حستوران

رستوران حستوران یکی از معروف ترین رستوران های تهران است که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است.نام این رستوران حستوران است. نام این رستوران به معنای سرزمین مس است. این رستوران سبک جدیدی از غذاهای ایرانی را ارائه می دهد. طراحی فوق العاده، نام منحصر به فرد، تنوع غذاهای ایرانی و طرز خاص سرو آنها، رستوران فرشته را خیلی سریع شناخته شده کرد. این رستوران در فرشته واقع شده است که بسیار دوست داشتنی است. فضای داخلی حستوران کاملا سنتی و الهام گرفته از معماری و سنت های دوران صفویه است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید تمام وسایل رستوران مسی هستند.

همچنین شما می توانید جهت اطلاع از بهترین رستوران های غرب تهران به این لینک بروید.

کافه موزه هنرهای معاصر تهران

خانه بتنی و مدرن موزه هنرهای معاصر تهران یکی از مواردی است که هنگام بازدید از پایتخت باید از آن دیدن کرد. این موزه که در دهه ۱۹۷۰ ساخته شد، شامل مجموعه ای بیش از چشمگیر از آثار هنرمندان است. کافه طبقه همکف مکان مناسبی برای گفتگو با مردم محلی و گردشگران درباره هنر و فرهنگ عالی است، یا به عنوان یک مکان آرام برای خواندن یا تماشای مردم است.

این ها تنها لیست کوچکی از بهترین کافه های تهران برای تولد بود که لیست کردیم در نهایت اگر در رابطه با هر کدام از این بهترین کافه های تهران برای تولد، شناخت دارید لطفا در نظرسنجی شرکت کنید.

به نظر شما بهترین کافه های تهران برای تولد کدام است؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *