مقالات

بهترین رستوران‌ های پایتخت

بهترین رستوران‌ های پایتخت

بهترین رستوران‌ های پایتخت کدامند؟ آیا شما هم به دنبال بهترین رستوران‌ های پایتخت هستید؟ اگر می‌خواهید به ایران سفر کنید و از ایرانگردی لذت ببرید و از جاذبه‌های این کشور بی‌نظیر دیدن کنید، تهران اولین شهری است که قرار است در آن فرود بیایید، پایتخت ایران، شهری که آمیزه‌ای جذاب از مدرنیته و سنت‌های ایران است.

در ادامه قصد داریم به معرفی تعدادی از بهترین رستوران‌های پایتخت بپردازیم. می خواهید در این شهر قدم بزنید، لیستی از بهترین ها را داشته باشید. در ادامه با معرفی بهترین رستوران های تهران با ما همراه باشید.

رستوران کوبابا از بهترین رستوران‌ های پایتخت

این رستوران با فضایی متفاوت و نیمه باز توانسته در لیست معروف ترین رستوران های تهران قرار گیرد. در این رستوران گزینه های زیادی برای انتخاب در دستان خود دارید و به همین دلیل در پایتخت بسیار معروف شده است. از دیگر گزینه ها و مزایای این رستوران که در اینجا می توان به آن اشاره کرد، فضای داخلی شیک و همچنین کادر مجرب، محترم و حرفه ای است.

 یکی دیگر از ویژگی های اینجا می تواند منوی متنوع آن باشد که حتی می توانید غذاهای لبنانی و افغانی را امتحان کنید. ژامبون، سالاد، فلافل، سامبوسه و سالاد از خوشمزه ترین میان وعده های اینجا هستند.  رستوران Kubaba حتی صبحانه را هر روز در هفته سرو می کند.توجه داشته باشید! قیمت‌های این رستوران بالاست، بنابراین قبل از ورود حتماً هزینه را تخمین بزنید.

رستوران مسلم از بهترین رستوران‌ های پایتخت

یکی دیگر از رستوران های معروف تهران که حتما اسمش را شنیده اید رستوران مسلم است از بهترین رستوران های بازار بزرگ تهران است. اگرچه این رستوران نسبت به رستوران‌های شمشیری و شرف‌الاسلامی که در این منطقه هستند تازه تاسیس تر است ، اما انتخاب بیشتر افراد رستوران مسلم است.

نکته جالب این است که بسیاری از مردم راه طولانی را از آن طرف شهر می گذرانند و برای صرف غذا در رستوران مسلم به بازار بزرگ می آیند. از آنجایی که اندازه وعده های غذایی برای دو فرد جوان کافی است بنابراین قیمت آن مناسب به نظر می رسد.

رستوران خونه

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های پایتخت که می توان آن را در لیست معروف ترین رستوران های تهران قرار داد، رستوران خونه است.  رستوران خونه همانطور که از نامش پیداست، همچون یک خانه واقعی است و شما مانند غذا خوردن در خانه خود، در این رستوران احساس راحتی خواهید داشت. فضای گرم و خوبی دراین رستوران وجود دارد. از فرش برای سطح زمین استفاده شده است و  میز به زیبایی چیده شده است.

این غذا همچنین در ظرف های قدیمی و سنتی با گل قرمز سرو می شود. علاوه بر فضا، غذا نیز در این رستوران بسیار خوب و باکیفیت است و قول می دهیم مشتری دائمی این مکان باشید. قیمت این رستوران بالاست و به شما توصیه می کنیم یک وعده غذای دو نفره را سفارش دهید زیرا حجم وعده ها زیاد است.

تصویر--بهترین-رستوران‌های-پایتخت-9759

خانه دیزی ایرانشهر از بهترین رستوران‌ های پایتخت

علاوه بر کافه های متعددی که در خیابان ایرانشهر وجود دارد، رستوران های خوبی نیز در آن وجود دارد که خانه دیزی ایرانشهر یکی از آنهاست. این رستوران از سال ۱۳۸۶ شروع به کار کرده و امروزه یکی از بهترین رستوران های تهران به شمار می رود. اگرچه قیمت غذا در اینجا کمی بالا است، اما به جای آن یک دیزی مناسب می خورید. جذابیت این خانه دیزی این است که، علاوه بر غذای سنتی که می خورید، فضای داخلی کاملا سنتی است و نقاشی های مرتبط با آن را روی دیوارها خواهید دید.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های شمال تهران

بهترین رستوران های امارات متحده عربی

رستوران موبی دیک

رستوران معروف دیگر در خیابان قرنی قرار دارد که یک رستوران قدیمی به نام موبی دیک است. کیفیت غذاهای این رستوران در سطح بالایی قرار دارد و قیمت در مقایسه با کیفیت عالی است. تنوع غذا بسیار زیاد است و می توانید هر نوع غذای موجود در منو را سفارش دهید.

رستوران گشت

این یکی دیگر از رستوران های با فضای نسبتا کوچک در لیست معروف ترین رستوران های تهران است. اگرچه این رستوران مدت زیادی است که فعال نیست اما شهرت خوبی در پایتخت دارد.

کیفیت غذاهای این رستوران بالاست و منوی آن پر از غذاهای جدید و متنوع است. روند پخت و پز در اینجا با جاهای دیگر کاملاً متفاوت است. برخی از غذاها را کبابی و برخی دیگر را در ظروف چدنی طبخ می کنند. همچنین جالب است بدانید که در این رستوران می توانید همزمان ساندویچ یا غذای سنتی با برنج سفارش دهید

رستوران مرشد

رستوران مرشد در تجریش (شمال تهران) از بهترین رستوران های تجریش است که، کباب های عالی دارد. اگر یک بار رستوران مرشد را انتخاب کنید، حتما از  مشتری های ثابت این رستوران خواهید شد. اگر دوست دارید به رستوران های سنتی با غذاهای با کیفیت بروید، مرشد می تواند بهترین انتخاب باشد.

قیمت غذا در اینجا با توجه به کیفیت و خدمات ارائه شده منصفانه است. رفتار پرسنل بسیار خوب و محترمانه با مشتریان است.

رستوران لوکس طلایی

یکی از بهترین رستوران‌ های پایتخت است که در خیابان ولیعصر قرار دارد. مطمئنا اکثر شهروندان نام این رستوران را شنیده اند یا در آن غذا خورده اند. این رستوران هنوز به عنوان یک رستوران گران قیمت لوکس به حساب می آید اما در واقع این درست نیست و قیمت ها در مقایسه با کیفیت منصفانه و متوسط ​​است.

رستوران نایب

رستوران نایب احتمالاً جا افتاده ترین کافه تهران است که شعبه های زیادی در سراسر تهران دارد. در این رستوران کباب برگ پیشنهاد می شود. منو دارای کباب های مختلفی مانند سلطانی، کوبیده و بختیاری است که بیشتر به سمت کوبیده متمایل می شوند. مدیریت ها بی عیب و نقص هستند و هزینه آن کمی بالاست. در صورتی که گیاه خوار هستید و به دنبال بهترین رستوران های گیاهی در تهران هستید، این غذاخوری مناسب نیست. کافه نایب غذاهای اصیل ایرانی را ارائه می دهد و شما مطمئناً از حال و هوای باورنکردنی آن لذت خواهید برد.

رستوران بین المللی نارنگستان

توصیه می کنیم اگر می خواهید پول زیادی خرج کنید و قرار مهمی دارید به این رستوران در سعادت آباد بروید. رستوران بین المللی نارنگستان یکی از برترین رستوران های تهران است که با کادری مجرب و تحصیل کرده آشنا به زبان های زنده دنیا به مشتریان خود از سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. نکته مهم در مورد این رستوران این است که علاوه بر انواع غذاهای ایرانی، منوی کامل آن نیز موجود است. در نهایت باید گفت تهران رستوران های با کیفیت بسیاری دارد، این ها لیستی محدود از بهترین رستوران‌ های پایتخت بود که بیان کردیم برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با رنکینگ بهترین رستوران های ایران ما را دنبال کنید.

شما تجربه عالی از کدام یک از این رستوران ها را دارید؟

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *