مقالات

بهترین رستوران های شرق تهران

بهترین رستوران های شرق تهران

بهترین رستوران های شرق تهران  کدامند؟ در شرق تهران کجا غذا بخوریم؟ آیا شما هم به دنبال لیست بهترین رستوران های شرق تهران هستید؟ از آنجا که بیشتر افراد تایم زیادی در رستوران ها صرف می کنند، در نتیجه رستوران های بسیاری در سرتاسر شهر دایر شده است که هر کدام ویژگی ها و مزیت های خاص خود را دارند. ما قبلا بهترین رستوران های تهران و بهترین رستوران های غرب تهران را بررسی کردیم. اگر به دنبال شناخت و معرفی بهترین رستوران های شرق تهران هستید تا انتهای این متن همراه ما باشید.

در تهران رستوران های متعددی از سنتی تا مدرن وجود دارد. پیدا کردن بهترین ها، به خصوص برای اولین سلیقه شما، چندان آسان نیست.

معرفی بهترین رستوران های شرق تهران

رستوران درویش از بهترین رستوران های شرق تهران

این رستوران از رستوران های پر طرفدار و قدیمی و در محدوده شرق  تهران است که به دلیل کیفیت بالای غذا و پرسنل با تجربه، در بالاترین مرتبه معرفی بهترین رستوران های شرق تهران  قرار دارد.

سه گوش گریل

یکی دیگر از رستوران های معروف و شناخته شده محدوده تهرانپارس تهران، سه گوش گریل است. سه گوش گریل از آن جهت به عنوان بهترین رستوران های شرق تهران معرفی می شود که فضایی دنج و محیطی آرام دارد و مشتریان می توانند غذای با کیفیت خود را در کمال آرامش نوشجان کنند.

 فست فود باگت از بهترین رستوران های شرق تهران

اگر به دنبال بهترین فست فودی در تهران هستید، توصیه می کنیم فست فود باگت در شرق تهران را امتحان کنید. این فست فودی در تهران شعبات زیادی دارد که از بهترین آن ها در شرق تهران قرار دارد.

منوی این رستوران بسیار متنوع است و تمام  غذاها با بالاترین کیفیت ارائه می شود. همچنین لازم به ذکر است که در مقابل این همه امکانات این رستوان، قیمت مناسبی دارد.

اگر به دنبال اینکه بهترین فست فودی تهران کجاست؟ هستید همین الان به این لینک بروید.

فست فود سورن

از دیگر بهترین رستوران شرق تهران می توان فست فودی سورن را معرفی کنیم.

منوی این رستوران نیز بسیار متنوع است، اما در مقابل غذاهای با کیفیت و خوشمزه ای که ارائه می کند، قیمت مقرون به صرفه ای دارد.

رستوران برادران از بهترین رستوران های شرق تهران

اگر به دنبال چشیدن یک کباب بی نظیر در شرق تهران هستید، حتما رستوران برادران را امتحان کنید. رستوران برادران از بهترین کبابی های شرق تهران است که بیشتر در بین نسل های قدیمی شناخته شده است.

فست فود کندیک

فست فود کندیک از دیگر فست فودی های شناخته شده ی شرق تهران هستند که دلایل بسیار برای قرار گرفت در لیست بهترین رستوران های شرق تهران دارد.

منوی متنوع، کیفیت بالای مواد غذایی، کادر حرفه ای و قیمت مناسب از مزایای این فست فودی در شرق تهران است که تمام آن ها دلیل بر جذب بالای مشتریان می باشد.

تصویر--بهترین-رستوران-های-شرق-تهران-8112

چلوکبابی شرق

چلو کبابی شرق از دیگر بهترین رستوران های شرق تهران است. چلو کبابی شرق نزدیک به مترو تهرانپارس قرار دارد که این موقعیت مناسب و دسترسی عالی آن از مزایای چلوکبابی شرق شناخته می شود.

این رستوران متراژ بالایی دارد که باعث می شود شما حتی در شلوغ ترین روز های هفته در این رستوران به مشکل نخورید.

اگر به دنبال دستور پخت بهترین کباب ها هستید همین حالا به این لینک بروید.

کافه رستوران نارکو

کافه رستوران نارکو تازه تاسیس است، اما در همین بازه زمانی کوتاه طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است. این کافه رستوران با فضای دلنشین و طعم غذاهای بی نظیرش در بین افراد شناخته شده است.

رستوران آویشو از بهترین رستوران های شرق تهران

رستوران آویشو فضای بسیار جذاب و دلنشین دارد که از مزایای آن شناخته شده است، در این رستوران می توانید غذاهای گیلانی شناخته شده را سفارش دهید که طعمی بسیار لذیذ دارند. به جرئت می توان گفت، اگر شما یکبار به این رستوران بروید قطعا از مشتریان دائم آن خواهید شد.

رستوران لوکس زرین

این رستوران یکی از لوکس ترین و مجلل ترین رستوران های شرق تهران است که می توان آن را از بهترین رستوران های شرق تهران معرفی کرد. کیفت بالای غذا، محیط تمیز، کارکنان حرفه ای، منوی متنوع و کیفیت بالای مواد غذایی همگی از ویژگی های این هتل است. اگر برای قرار های کاری و یا خانوادگی خود به دنبال یک رستوران شیک در شرق تهران هستید، رستوران لوکس زرین انتخاب خوبی است.

ایرانی ها به پیروی از یک سنت قدیمی بهترین غذاها و پذیرایی را برای کسانی که به خانه هایشان می آیند ارائه می کنند. این فقط در مورد سنت نیست که باعث می شود آنها با مهمانان رفتار خوبی داشته باشند. این دینشان است که می گوید: مهمان دوست خداست.

به نظر شما بهترین رستوران های شرق تهران کدامند؟

بیشتر بخوانید در مقاله بهترین رستوران های شرق تهران:

معروف ترین رستوران های تهران

بهترین رستوران های بازار بزرگ تهران

بهترین غذاهای ایرانی

بعد از آنکه بهترین رستوران های شرق تهران را به شما معرفی کردیم، خوب است با برخی از بهترین غذاهای ایرانی آشنا شوید.

غذاهای ایرانی از آن دسته غذاهایی است که تقریباً همه دوست دارند و حداقل یک بار در زندگی خود آن را امتحان کنند.

 زرشک پلو

زرشک پلو یکی از محبوب ترین غذاها در ایران است. معمولا با مرغ و برنج زعفرانی سرو می شود.

 قورمه سبزی

این غذا را با سبزیجات و برنج می پزند. ایرانیان این غذا را پیوندی قوی با فرهنگ خود می دانند.

فسنجان

این غذا به راحتی درست می شود و ایرانی ها آن را با گردو، اردک، مرغ یا بره می پزند و رنگ آن قهوه ای تیره است.

ایرانی‌ها، به ‌ویژه مردم شمال کشور، این غذا را دوست دارند و یکی از اولین انتخاب‌های آن‌ها در هنگام مهمانی است.

 کباب

انواع کباب در ایران وجود دارد که از آن جمله می توان به ترش (ترش)، کباب، کباب مرغ و … اشاره کرد.ایرانی ها کباب را با گوشت اعم از مرغ، بره و گاو می پزند. آنها معمولاً زمانی کباب می خورند که در تعطیلات، خوش گذرانی یا وقت گذرانی با دوستان و خانواده هستند. این چهار غذایی که معرفی کردیم جزو بهترین غذاهای ایرانی هستند که باید امتحان کنید.

بیشتر بخوانید در مقاله بهترین رستوران های شرق تهران:

بهترین رستوران های اصفهان

لوکس ترین و گرانترین رستوران های ترکیه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *