مقالات

بهترین رستوران های لوکس در تهران

بهترین رستوران های لوکس در تهران

بهترین رستوران های لوکس در تهران را چگونه می توان پیدا کرد؟ تهران پایتخت ایران است و یک شهر پر جمعیت و شلوغ، در حال حاضر بهترین و اصلی ترین سرگرمی مردم در این شهر صرف غذای در بیرون از خانه و در رستوران های لوکس و یا سنتی تهران است.

رستوران‌ها و کافه‌های تهران قلب‌های تپنده شهر هستند و آن را به شهری واقعی تبدیل کرده ‌اند. طیف وسیعی از غذاهایی که مشتریان زیادی با ذائقه‌های متنوع را برآورده می‌کنند، در تهران یافت می‌شوند. از مردم محلی گرفته تا بین‌المللی، از استراحتگاه‌های سنتی گرفته تا مکان‌های مدرن و از غذاخوری‌ های دنج تا فودکورت‌ های شلوغ، همگی میزبان مهمان‌های مشتاق هستند.

رستوران ها و کافه های تهران به طور عمده به سنتی و لوکس تقسیم می شوند. بیشتر رستوران های سنتی تهران به صورت بوفه هستند و انواع سالاد، سوپ، غذاهای محلی ایرانی، شیرینی های سنتی، دسرها و نوشیدنی ها را سرو می کنند. موسیقی کلاسیک ایرانی اغلب در حین صرف غذا پخش می شود. رستوران علی قاپو (خیابان گاندی)، شبستان (خیابان ویلا)، هزار داستان (عباس آباد) و باغ صبا (خیابان شریعتی) از محبوب ‌ترین رستوران‌ های سنتی تهران هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های سنتی تهران

بهترین رستوران های برتر ایران

بهترین رستوران های لوکس در تهران

کافه رستوران کوبابا

رستوران کوبابا با طراحی داخلی خاص، منوی پر کار، فضای شرقی، تراس پر نور و… انواع غذاهای ایرانی، خاورمیانانه، ترکی و عربی را ارائه می دهد.

منوی مجلل کافه، این امکان را فراهم می کند تا انواع غذاهای خوش مزه را با بهترین کیفیت امتحان کنید. کوبابا واقعا به عنوان یکی از بهترین رستوران ها و کافه های تهران شناخته می شود.

رستوران برج میلاد

رستوران برج میلاد یکی دیگر از دیدنی ترین رستوران های تهران است. این رستوران با فضایی لوکس و دیدنی یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد است. شما می توانید هم برای قرار های کاری و هم دور همی های خانوادگی و یا دوستانه این رستوران را انتخاب کنید.

تصویر-بهترین-رستوران-های-لوکس-در-تهران-5464

رستوران تماشا

تماشا، با منوی جامع و پر از غذاهای بین المللی مانند میگو ترد و ترتیلا آناناس، یا ماهی قزل آلای کبابی با کره لیمو و پوره سیب زمینی، غذایی برای ذائقه همه دارد. دکوراسیون رستوران با سقف های مرتفع و تزئین شده، کف مرمر و آثار هنری پر جنب و جوش بسیار عالی است.

رستوران مس توران

رستوران مس توران (واقع در خیابان نیاوران) با الهام از معماری دوران صفویه، اما همچنان معاصر، یکی از برترین رستوران های تهران است. پیش غذای شگفت انگیزی مانند سالاد شیرازی و آش پسته و آبگوشت و کباب خوشمزه ایرانی در منوی آن است. غذاهای بین المللی مانند استیک، استیک ماهی و میگو نیز به همراه ماست فوق العاده آن با طعم زنجبیل، اسفناج، سیر و بادمجان سرو می شود.

اگر به دنبال بهترین کافه های تهران هستید می توانید از این صفحه نیز دیدن کنید.

رستوران جردن شاندیز تهران

از  بهترین رستوران های لوکس در تهران،  رستوران جردن شاندیز است. چیزی که این رستوران را در رتبه اول قرار می دهد، معماری مجلل و کارکنان آموزش دیده آن است. پس قطعا یکی از بهترین رستوران های ایرانی در تهران شاندیز است. در خیابان جردن تهران واقع شده است. در آنجا می توانید طیف گسترده ای از انواع غذاهای ایرانی و خورش ها را پیدا کنید. یکی از بهترین غذاهای شاندیز کباب آن با گوشت بره، سالاد بار و شیشلیک است. فضای داخلی و معماری بی نظیر این رستوران و همچنین خدمات ویژه آن برای گردشگران جذاب است.

تصویر بهترین رستوران های لوکس در تهران-5420

رستوران گیاهی آناندا در تهران

رستوران گیاهی آناندا که در تهران قرار دارد بهترین مکان برای خوردن غذاهای گیاهی سالم و پرهیز از گوشت است. این یک رستوران هندی است که در منوی خود غذاهای گیاهی ایرانی و ایتالیایی، آب میوه های تازه و گزینه های مختلف گیاهی را ارائه می دهد.

اگر اطلاعی از بهترین رستوران های گیاهی در تهران ندارید، همین حالا به این وب سایت مراجعه کنید.

رستوران اژدهای طلایی تهران

یکی دیگر از بهترین رستوران های لوکس در تهران، رستوران اژدهای طلایی است. زمانی این رستوران، تنها رستورانی بود که در ایران غذاهای چینی ارائه می کرد. این رستوران به دلیل داشتن منوی غذایی و مهمان نوازی در بین ساکنین محبوبیت دارد. این یک رستوران خانوادگی است که غذاهای خوش طعم و خدمات عالی را برای مشتریان خود ارائه می دهد. چیزی که این رستوران را ساخته است این واقعیت است که سرآشپز آن از دستور العمل های سنتی و مواد تازه برای پخت و پز استفاده می کند.

رستوران نارنجستان تهران

رستوران نارنجستان رستورانی معروف در تهران است که انواع غذاهای ایرانی، مدیترانه ای، ایتالیایی، فرانسوی و اروپایی را سرو می کند. این رستوران در خیابان سعادت آباد واقع شده است و می توانید بهترین طعم سوشی، سالاد و سوپ را در این رستوران امتحان کنید.

رستوران دیوان در تهران

رستوران دیوان یکی از بهترین غذاخوری های تهران است که در مرکز خرید سام سنتر واقع شده است. در منوی این رستوران می توانید غذاهای سنتی ایرانی را به همراه طعم های مدرن پیدا کنید. همه چیز را در این رستوران امتحان کنید، هرگز پشیمان نخواهید شد.

رستوران Terrace

Terrace به عنوان یک رستوران دو طبقه کوچک و صمیمی با یک تراس در فضای باز است. وقتی مکان آن را پیدا می کنید، با فضای داخلی کرمی زیبا و در عین حال مدرن و صندلی های امروزی، مطمئناً نظرتان را جلب می کند. تراس که در بین تهرانی‌های بومی محبوب است، دارای محیطی شیک و هوشمند و منوی خوشمزه است، از جمله پیش‌غذایی‌هایی مانند فریتی ماهی مرکب در سس مارینارا ، خوراکی‌هایی مانند استیک با قارچ سرخ ‌شده و دسر از جمله پاناکوتا با کولیس انبه.

رستوران لئون

لئون جزو رستوران های ایتالیایی در تهران است که شعبات زیادی در این شهر دارد. این رستوران با ایجاد فضایی شیک و در عین حال رمانتیک، طراحی مجلل و زیبایی را برای خود انتخاب کرده است. این  رستوران قدمت بالایی دارد اما در سال ۲۰۱۰ هم منو و هم دیزاین بازسازی شدند.

رستوران حس توران

در حین چشیدن غذاهای ریشه دار در تاریخ ایران، می توانید یک طعم غیر تکراری شرقی مرتبط با غذاهای غربی را تجربه کنید. طعم های اینجا شما را در جایی بین گذشته و حال، بین اصالت و نوآوری شناور می کند. حستوران از آنجایی که واقعاً دنج و لطیف است، میزبان شما با انواع پیش غذاها، غذاها و نوشیدنی های ایرانی است. قطعا یکی از برترین رستوران های تهران است که در خیابان فرشته قرار دارد.

در آخر باید گفت در تهران رستوران های بزرگ و مدرن بسیاری وجود دارند که می توانید برای اوقات فراغت آن ها را انتخاب کنید، ما در این مطلب بهترین رستوران های لوکس در تهران را بررسی کردیم،اما در مطالب بعدی به بررسی بیشتر آن ها می پردازیم.

بیشتر بخوانید:

ویژگی های بهترین رستوران جهان

بهترین رستوران‌ های محلی استانبول

مطالب مرتبط

2 نظر در “بهترین رستوران های لوکس در تهران

  1. مهران گفت:

    رستوران برج میلاد عالیه هم برای قرار داد های عاشقانه هم کاری

    1. ادمین شماره 5 رحیمی گفت:

      سلام ممنون از نظرتون دوست عزیز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *