مقالات

بهترین رستوران های کره ای در تهران

تصویر بهترین رستوران های کره ای در تهران-9039

بهترین رستوران های کره ای در تهران

بهترین رستوران های کره ای در تهران کدامند؟ خیلی از افراد علاقه زیادی به تست کردن غذاها با طعم های مختلف در رستوران های متنوع دارند. ناگفته نماند که از جاذبه های مهم و دلپذیر در زمان سفر به شهر های مختلف، تست غذاهای بومی آن منطقه است. در این میان افراد زیادی به دنبال بهترین رستوران های کره ای در تهران هستند، اگر شما هم به دنبال بهترین رستوران های تهران هستید، با ما همراه باشید .

از آنجا که رستوران کره ای در تهران تعداد زیادی ندارد، اگر بخواهید برای شام و یا نهار رستوران کره ای را انتخاب کنید، ممکن است در پیدا کردن آن کمی مشکل داشته باشید.

رستوران باربیکیو کره ای

اگر در محدودی شمال تهران به دنبال رستوران کره ای هستید، رستوران باربیکیو انتخاب خوبی برای شماست. رستوران باربیکیو در حوالی دربند است که گنجایش ۵۰ نفر را برای میزبانی دارد.

تصویر-بهترین-رستوران-های-کره-ای-در-تهران--7876

کافه رستوران کره ای مهر و ماه

اما اگر در مرکز شهر به دنبال یک رستوران کره ای با کیفیت و عالی هستید، رستوران کره ای مهر و ماه را به شما پیشنهاد می کنیم. منوی این رستوران متنوع است و معمولا افراد بعد از یک بار مراجعهف از مشتری های دائم می شوند. پرسنل این رستوران رفتاری بسیار محترمانه دارند که باعث می شود این رستوران را به نسبت سایرین متمایز سازد.

شما می توانید برای مراجعه به بهترین کافه های تهران همین حالا به این لینک مراجعه کنید.

 رستوران کره ای لیز

رستوران کره ای لیز، به دلیل داشتن یک سر آشپز کره ای به نام آقای جُنگ محبوبیت بسیاری دارد. رستوران لیز توسط خود شخص جُنگ بازگشایی شده است و مسئولیت سر آشپزی را نیز دارد. خیلی از مشتریان قبل از انتخاب رستوران کره ای به دنبال رستورانی می روند که سر آشپز کره ای داشته باشد تا بتوانند طعم واقعی غذای کره ای را تست کنند، در نتیجه می توان گفت مزیتی که این رستوران به نسبت سایرین دارد همین موضوع است.

اگر به دنبال  بهترین رستوران های بین المللی تهران  هستید، از این لینک دیدن کنید.

تصویر بهترین رستوران های کره ای در تهران-9033

رستوران کره ای بن سای

پرسنل رستوران بن سای بسیار حرفه ای و آموزش دیده هستند. فضای این رستوران بزرگ نیست، اما به دلیل کیفیت بالای غذا و پرسنل عالی، بیشتر افراد بعد از یک بار مراجعه مشتری دائم آن می شوند.

رستوران کره ای سوان

این رستوران فرهنگ و رسوم کره ای را پیاده سازی کرده است به گونه ای که در زمان حضور در این رستوران، مشتری تصور می کند در قلب کره است . رستوران کره ای سوان از بین بیشتر رستوران های کره ای لقب بهترین را کسب کرده است.

رستوران سوان همراه با پرسنل و سر آشپز آموزش دیده و کره ای، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد.

حتما بخوانید:

بهترین کافه رستوران های مرکز تهران

بهترین رستوران های ایتالیایی تهران

رستوران کره ای سو

درست است که قیمت منوی این رستوران به نسبت سایرین بالا است، اما مطمئن باشید بهترین متریال وارداتی در غذاها استفاده می شود. همین موضوع راز خوشمزگی و اصالت غذای کره ای رستوران سو است. طعم غذای عالی این رستوران در مقابل قیمت بالای آن قابل مقایسه نیست.

رستوران شبهای کره

رستوران شب های کره در غرب تهران واقع شده است، افرادی که به دنبال رستوران کره ای در این محدوده هستند می توانند این رستوران را انتخاب کنند. این رستوران غذای اصیل کره ای را سرو می کند و به دلیل فضای عالی و کیفیت بالای غذاها، در بیشتر اوقات میز ها رزور هستند. توصیه می شود قبل از مراجعه جهت هماهنگی حتما تماس بگیرید.

کلام آخر

این ها تنها بخشی از بهترین رستوران های کره ای در تهران بودند که لیست شد. انتخاب بهترین رستوران ها با ویژگی های خاص کمی مشکل است. بعد از همه گیری ویروس کرونا برخی از این رستوران ها مشتریان خود را از دست داده اند و یا به دلایل دیگر مجبور به تعطیل کردن رستوران شدند. در نتیجه توصیه می شود قبل از برنامه ریزی و مراجعه حتما با رستوران ها جهت هماهنگی تماس بگیرید. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را بیشتر با بهترین رستوران های ایران و جهان آشنا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *