مقالات

بهترین کباب تهران را کجا بخوریم؟

بهترین کباب تهران را کجا بخوریم؟

بهترین کباب تهران را کجا بخوریم؟ تهران امروز ترکیبی از بافت قدیمی و بافت مدرن است. به همین دلیل، اگر تصمیم دارید به دنبال بهترین رستوران های تهران باشید، گزینه های زیادی روی میز است، از رستوران های سنتی و غذاهای استثنایی ایرانی گرفته تا رستوران های اروپایی مدرن و غذاهای بین المللی.

همه چیز بستگی به این دارد که چه چیزی در ذهن دارید و چه روزی را می خواهید بگذرانید. در بین بهترین رستوران های تهران، برخی مکان ها بسته به علاقه و نیاز شما می توانند دنج و آرام یا شلوغ و پر سر و صدا باشند، تاریک و ساکت باشد یا پر از نور و هیجان!

شاید عجیب به نظر برسد، اما برای انتخاب بهترین رستوران برای صرف غذا در تنهایی یا با دوستان خود، ابتدا باید بدانید که به دنبال چه نوع رستورانی هستید.

البته انتخاب های شما زیاد است. در تهران انواع و اقسام رستوران های مناسب برای سلیقه و نیاز همه افراد وجود دارد، از کباب تا کافه رستوران.

بهترین چلو کباب های تهران

بهترین چلو کباب در تهران! البته در شهرهای مختلف کباب های خوب زیاد است اما تعداد کباب های خوب در تهران زیاد است. بنابراین اگر کباب را به فست فود یا غذاهای بین المللی ترجیح می دهید، پایتخت جایی است که باید مدتی را برای گشت و گذار صرف کنید.

مجموعه رستوران نایب، برای کسانی که به اصالت اهمیت می دهند!

نزدیک به ۱۵۰ سال از تاسیس رستوران نایب ساعی می گذرد. در منوی نایب به عنوان یکی از مجلل ترین رستوران های تهران می توانید انواع کباب ها را ببینید.

همانطور که در چلو کباب های تهران مرسوم است، تنها کباب را در این رستوران ها سرو نمی کنند. شما این قدرت را دارید که از بین انواع غذاها مانند برنج لوبیا یا ماهی آزاد را انتخاب کنید. اما اگر به رستوران نایب سری زدید، پیشنهاد می کنیم یکی از انواع کباب آن را امتحان کنید.

مجموعه رستوران هانی ترکیبی از اصالت و سبک مدرن

یکی دیگر از رستوران های تهران که به چلو کباب معروف است، مجموعه رستوران هانی است.

در هر شعبه هانی علاوه بر انواع کباب، انواع غذاها و خورش ها را نیز می توانید پیدا کنید. سالاد بار این مجموعه نیز یکی از سالاد بارهای معروف و متنوعی است که دوستداران سالاد را به وجد خواهد آورد.

البته قیمت های این مجموعه رستوران کمی گران است اما در مقایسه با کیفیتی که دریافت می کنید ارزان به نظر می رسد.

رستوران البرز و نیم قرن تاریخ

رستوران البرز با دو سالن پذیرایی و وی آی پی برای برگزاری مراسم مختلف مناسب است. این رستوران در مرکز شهر قرار دارد و از نظر دسترسی شرایط خوبی دارد.

تعداد سال های فعالیت برای چلو کباب ها قابل توجه است و به نظر می رسد به آن ها اعتبار می دهد و باعث می شود تا آنقدر محبوبیت داشته باشند که سال ها به کار خود ادامه دهند.

رستوران البرز یکی از بهترین رستوران های تهران است که، مکانی برای استراحت و صرف یک غذای خوش طعم است که از سال ۱۳۴۶ فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های تهران به انتخاب مردم

بهترین رستوران های لوکس در تهران

رستوران شرف الاسلامی در قلب تهران قدیم

اگر می خواهید با مراجعه به رستورانی حال و هوای تهران قدیم را تجربه کنید، بهتر است نام رستوران شرف الاسلامی را به خاطر بسپارید.این رستوران در قلب بازار بزرگ تهران قرار دارد که مکانی زیبا و تاریخی است.

شرف الاسلامی نیز یکی از رستوران های قدیمی پایتخت است که از سال ۱۳۱۷ فعالیت می کند. نام این رستوران که روی کاشی های آبی رنگ نوشته شده است پذیرای شماست اما طرفداران آن به قدری زیاد است که  باید کمی صبور باشید

شاید به همین دلیل است که می گویند بهترین زمان برای بازدید از این رستوران بین ساعت ۱۲ ظهر تا یک بعد از ظهر است.

رستوران مسلم، از دوران معاصر تا امروز

چلوکباب مسلم یکی از آن رستوران هایی است که در قلب تهران قدیم، در بازار و نبش سبزه میدان واقع شده است.

این رستوران نیز یکی از قدیمی ترین چلو کبابی های تهران است و از آنجایی که در بازار بزرگ تهران قرار دارد نیازی به داشتن اطلاعات دقیق از آدرس آن نیست.

به محض اینکه از مغازه داران در بازار بپرسید، رستوران مسلم کجاست؟ مسیر دقیق را به شما نشان می دهند.

البته در نظر داشته باشید که غذای عالی، فضای جذاب و البته شلوغی این رستوران که به دلیل قرار گرفتن در بازار بزرگ تهران فراهم شده است، از ویژگی هایی است که کمتر شبیه آن را در جاهای دیگر می توان یافت; با این حال، بهتر است فقط برای ناهار به آنجا بروید، زیرا رستوران از ساعت ۱۱ صبح تا ۶ بعد از ظهر و در روزهای تعطیل از ساعت ۱۱ صبح تا ۵:۳۰ بعد از ظهر باز است.

غذاهای رستوران های مسلم از انواع کباب گرفته تا انواع تهچین و انواع غذاهای سنتی ایرانی با بهترین کیفیت ارائه می شوند.

اگر به دنبال بهترین چلوکبابی ها در تهران هستید می توانید از این موارد استفاده کنید، لازم به ذکر است که این ها تنها تعداد محدودی از بهترین چلوکبابی های تهران هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین رستوران های سنتی تهران

بهترین رستوران‌ های محلی استانبول

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *